Vrátenie tovaru a reklamácie
Na tejto stránke nájdete informácie ohľadom možností vrátenia tovaru a reklamačných podmienok.
Vrátenie tovaru
Máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Tento musí byť kompletný, nepoškodený a nepoužívaný.
Pri vrátení tovaru pošlite tovar poštou na našu adresu spolu s vašimi kontaktnými údajmi.
Môžete si vybrať vrátenie peňazí alebo výmenu za iný tovar. My vám, bez zbytočných zdržaní, vrátime peniaze (najneskôr do 14 dní od obdržania vráteného tovaru) alebo vám pošleme iný tovar. V prípade, že ste platili kartou online, peniaze Vám vrátime na túto platobnú kartu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na čísle: 0903 522 917 alebo mailom na info@cuts-hlavolam.sk.
Reklamácia tovaru
Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.
Tovar nám pošlite spolu s kópiou dokladu o zaplatení a dôvodom reklamácie na našu kontaktnú adresu. Na riadne a včasné vybavenie reklamácie vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie.
Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.
My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.
V lehote do 3 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie technické skúmanie tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.
Tovar nám pošlite spolu s kópiou dokladu o zaplatení a dôvodom reklamácie na adresu: VERMONT Services Slovakia s. r. o. , Oddelenie e-shop, Stará Vajnorská 11, 831 04 Bratislava. Na riadne a včasné vybavenie reklamácie vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie.
Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.
My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.
V lehote do 3 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie technické skúmanie tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na čísle: 0903 522 917 alebo mailom na info@cuts-hlavolam.sk.